14.3 C
İstanbul
28 Mart 2024
Image default
Tam Çözüm

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A

Şimdi düz devam edip karşınıza tahta tekli bir kapı çıkacak, envanterinizdeki “Cutting Tools”’ü kullanıp kapıyı açın. Sonrasında envanterinizdeki “Cutting Tools”’ü “Discard” edebilirsiniz. Kapıdan girin ve masanın üzerindeki “Electronic Gadget”’ı alın, envanterinizdeki “Battery” ile “Combine” edin.

Şimdi elimizde “Detonator” olacak. Burada bir adet daha “Wooden Boards” var, arkanızdaki yolda eğer açıkta kalan bir pencere oldu ise onu bununla kapatabilirsiniz. Aynı yerde solda ve sağda iki kapı olacak. Birinde anahtar gerekli, diğerinde ise kilidini kaldırabiliyor olacağız.

Kilidini kaldırdığınız kapıdan girin, sola dönün ve soldaki kapıdan içeriye girin. Mekanizma üzerinde “Spare Key”’i kullanın. Numara tuşlarına “106” yazıp “Enter” tuşuna basın. Sonra açılan yerden “Roll Film”’i alın. Geri dönüp, karanlık odaya gitmeli ve elimizdeki “Roll Film”’i banyo ettirmeliyiz.

Banyo ettirdikten sonra ise dışarıya çıkıp merdivenleri kullanarak en üst kata çıkın. Sonrasındaki yolu takip edip devam edin. Tellerle örülü ve bir kısmı da tahtalarla kapalı olan yerin karşısındaki masanın üzerinde duran “Some Guy’s Scribblings” yazısını okuyun.

Tam arkanızdaki duvar üzerinde envanterinizdeki “Detonator”’ü kullanın ve hızlıca odanın diğer ucundaki kapıya kadar koşun. Patlamadan sonra geriye döndüğünüzde düşen zombiyi öldürün, soldaki rafı düzeltin ve devam edip yıkılan yerden geçip heykel üzerinde şu sıralamayı yapın; “Kadın Başı – Yay – Yılan”.

Maiden Medallion”’u alın. Yavaşça ilerleyin ve sağdaki aradan girip sağdaki kapıdan direk kütüphaneye çıkın. Eğer koşmadan ilerlerseniz Lickers’dan rahatlıkla kaçabilirsiniz. Sonrasında karakolun salonuna gelin ve “Lion Medallion”’u taktığımız büyük heykelin önüne kadar devam edin. Diğer iki madalyonu da bu heykele yerleştirin. Sonrasında kapıyı açmaya çalışın. Araya sinematik girecek, sonrasında ilerleyip isterseniz bir kayıt yapın.

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A - William Birkin
Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A – William Birkin

Şimdi sandık ayarlamalarını yapın, sonrasında sağdaki aradan asansöre binip alt kata inin. Düz devam edip merdivenlerden aşağıya 2 kat inin, soldaki aradan girin ve yine düz devam edin. İlerlediğinizde tepenizde birinin ayak seslerini duyacaksınız. Bu kişi Sherry Birkin. Yolun sonundan sağa dönün ve dolabı kaldırın. İşte karşınızda ilk mutasyon versiyonu ile William Birkin! Sağ kolundaki göze birkaç isabetli atış yaptığınızda çıldırtacaksınız, sonrasında “Flame Rounds”’u kullanın.

Çok dibine girmeden kapışın derim, sıkıştığınızda etrafa bakının mühimmat ve enerji bulacaksınız. Aşağıya düştüğünde araya sinematik girecek. Sherry ile yola devam edeceğiz. Karşınıza gelen merdivenlerden tırmanın, Sherry’i takip edip platformdan devam edin. Son olarak geldiğiniz kontrol panelindeki kolu aşağıya indirin. Sağdaki aradan girip yolu takip edin, sandığın olduğu yere geliyoruz. Alacağınız ya da bırakacağınız fazla mühimmat var ise ayarlamayı yapın. Sola dönüp devam edin ve merdivenlerden çıkın.

Araya yine sinematik girecek. Sinematikten sonra Sherry bize bağırıyor olacak, düz ilerleyin ve kepenklerin olduğu yere doğru devam edip sağdaki kart mekanizmasına önce bir göz atın, sonra envanter ekranından çıkın. Araya yine sinematik girecek, sonrasında sağınızı döndüğünüzde üzerinde yeşil ışık yanan iki kapı göreceksiniz.

Biri açık, diğeri kapalı olacak. Kapalı olandan giriş yapın. Hemen sağa dönün ve ilerleyip sola dönün, kapıdan girin. Yavaş hareketle ilerleyin, ya da Lickers‘ları öldürün. Seçim size kalmış. Devam edip yolun sonundaki kapıdan çıkın ve sola dönüp karşınıza gelen kapıdan girin. Burası morg. Şimdi burada yapmamız gereken durum şu, doğru olan sedyeyi çekip üzerindeki anahtarı almamız gerekecek. Ama bu sedye boş değil üzerinde zombi olacak.

Sağ ve sol tarafta iki bölüm var, buradaki sedyelerin bazıları boş, birkaç tanesinde mühimmat ve anahtar var. Girdikten sonra sola dönüp masanın üzerindeki “Autopsy Record No. 53477” yazısını okuyun, sol taraftaki kısımdan soldaki ikinci sedyeyi çekin. İsterseniz “Diamond Key” adlı anahtarı hemen geri buradan çıkabilir, isterseniz de zombileri öldürdükten sonra her sedyeyi kaldırıp ne varsa alıp çıkabilirsiniz. Seçimi size bırakıyorum. Geri dönüp Lickers‘ları öldürdüğümüz yerden geçin ve diğer kapıdan çıkın.

Sağa dönüp ilerlediğinizde bir Lickers saldıracak, envanterinizde bıçak varsa ya da muadili bir ekipman sallayıp uzaklaştırın. Sonrasında öldürün. Devam edip yolun sonundan sağa dönün ve soldaki ilk kapıdan girin. Sola dönüp atış alanındaki zombileri halledin, arkanızdaki masada duran “Equipment Disposal Notice” yazısını okuyun ve yanındaki sarı renkli olan kutu “Tin Storage Box”’u alıp, envanterinizde “Examine” edin.

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A - Lickers
Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A – Lickers

Gerekli aksiyon tuşu ile kutuyu açıp içinden “Car Key” i alın. Düz devam edip karşınızdaki yerden “A Message From Mr. Raccoon” yazısını okuyun, sola dönün ve sağdaki kapıyı “Diamond Key” ile açıp girin. Etraftaki ekipmanları toplayın ve masanın üzerindeki “Roll Film”’i alın.

Buradan çıkıp sağdaki kapıdan atış alanına gelin. Etrafa bakının, “Flame Rounds” olacak alın ve buradan geriye otoparka kadar dönün. Kapıdan otoparka çıktığınızda soldaki “Swat” kamyonunu biraz geçince solda kalan polis arabasına yaklaşın. Envanterinize girip “Car Key”’i “Examine” edip gerekli aksiyon tuşu ile düğmeye basın ve bu polis arabasının bagajını açıyor olacak. Sonrasında envanterinizden “Car Key”’i “Discard” edin. Arabanın bagajındaki “JMB Hp3” silahını alın.

Şimdi geri dönüp üzerinde yeşil ışık yanan ama kapısı açık olan yerden girin ve karşınızdaki duvarda duran “Police Station B1 Map”’i alın. Arkanızdaki kapıyı envanterinizdeki “Diamond Key” ile açıp girin. Karşınıza gelen kabin dolabını açın ve “Shoulder Stock (GM 79) ekipmanını “GM 79” silahı üzerinde “Combine” Edin.

Etraftaki silah tozunu alın ve arkanızdaki kontrol panelindeki kolu indirin. Asansörün geldiğine dair bir uyarı alacağız. Şimdi dışarı çıkıp soldaki asansöre binin. Asansörle çıktıktan sonra, düz devam edin ve yolun sonundan sola dönüp başkan “Iron”’ın ofisine girin. Masanın üzerindeki “Copy of Emails to Chief Irons” yazısını okuyun. Sonrasında ufak sehpa üzerindeki “Taxidermy Log” yazısını okuyun. Etrafta mermi tozu olacak ve “Submachine Gun Ammo” olacak alın. Kurdun durduğu yerden sağdaki kapıya giriş yapın ve yolu takip edin.

Girdikten sonra karşınızdaki rafta bulunan maskelerin olduğu yerde “Ink Ribbon” olacak alın, devam edip ayının arkasındaki aradan ilerleyin. Soldaki rafın önünde duran “Repair Shop Letter” yazısını okuyun. Sağa dönüp baykuş biblosunun önündeki resmi “Relief”’i alın ve envanterinizde “Examine” edin.

Gerekli aksiyon tuşunu kullanarak çerçevenin arkasındaki “Heart Key”’i envanterinize ekleyin. Geri döndüğünüzde karşınıza kilitli demir parmaklıklı kapı gelecek ve soldaki aradan asılı olan kartı görebileceğiz. Burada yapmamız gereken ise sağdaki elektrik paneli için iki adet diyot bulmak.

Bunun içinde bazı şeyleri halletmemiz gerekiyor.   Şimdi buradan geri dönüp tekrar başkanın ofisine kadar gelin. Düz ilerleyip sağdaki kapının üzerinde “Heart Key”’i kullanın. Kapıdan çıkın ve sağa dönüp ilerleyin, merdivenlerden inin. Sağa dönüp devam edin, isterseniz camdan giren zombiyi halledin. Sonrasında yine envanterimizdeki “Heart Key”’i kullanıp kapıyı açın ve girin.

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A - Marvin
Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A – Marvin

Şimdi düz devam edip karşınıza tahta tekli bir kapı çıkacak, envanterinizdeki “Cutting Tools”’ü kullanıp kapıyı açın. Sonrasında envanterinizdeki “Cutting Tools”’ü “Discard” edebilirsiniz. Kapıdan girin ve masanın üzerindeki “Electronic Gadget”’ı alın, envanterinizdeki “Battery” ile “Combine” edin.

Şimdi elimizde “Detonator” olacak. Burada bir adet daha “Wooden Boards” var, arkanızdaki yolda eğer açıkta kalan bir pencere oldu ise onu bununla kapatabilirsiniz. Aynı yerde solda ve sağda iki kapı olacak. Birinde anahtar gerekli, diğerinde ise kilidini kaldırabiliyor olacağız.

Kilidini kaldırdığınız kapıdan girin, sola dönün ve soldaki kapıdan içeriye girin. Mekanizma üzerinde “Spare Key”’i kullanın. Numara tuşlarına “106” yazıp “Enter” tuşuna basın. Sonra açılan yerden “Roll Film”’i alın. Geri dönüp, karanlık odaya gitmeli ve elimizdeki “Roll Film”’i banyo ettirmeliyiz.

Banyo ettirdikten sonra ise dışarıya çıkıp merdivenleri kullanarak en üst kata çıkın. Sonrasındaki yolu takip edip devam edin. Tellerle örülü ve bir kısmı da tahtalarla kapalı olan yerin karşısındaki masanın üzerinde duran “Some Guy’s Scribblings” yazısını okuyun.

Tam arkanızdaki duvar üzerinde envanterinizdeki “Detonator”’ü kullanın ve hızlıca odanın diğer ucundaki kapıya kadar koşun. Patlamadan sonra geriye döndüğünüzde düşen zombiyi öldürün, soldaki rafı düzeltin ve devam edip yıkılan yerden geçip heykel üzerinde şu sıralamayı yapın; “Kadın Başı – Yay – Yılan”.

Maiden Medallion”’u alın. Yavaşça ilerleyin ve sağdaki aradan girip sağdaki kapıdan direk kütüphaneye çıkın. Eğer koşmadan ilerlerseniz Lickers’dan rahatlıkla kaçabilirsiniz. Sonrasında karakolun salonuna gelin ve “Lion Medallion”’u taktığımız büyük heykelin önüne kadar devam edin. Diğer iki madalyonu da bu heykele yerleştirin. Sonrasında kapıyı açmaya çalışın. Araya sinematik girecek, sonrasında ilerleyip isterseniz bir kayıt yapın.

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A - William Birkin
Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A – William Birkin

Şimdi sandık ayarlamalarını yapın, sonrasında sağdaki aradan asansöre binip alt kata inin. Düz devam edip merdivenlerden aşağıya 2 kat inin, soldaki aradan girin ve yine düz devam edin. İlerlediğinizde tepenizde birinin ayak seslerini duyacaksınız. Bu kişi Sherry Birkin. Yolun sonundan sağa dönün ve dolabı kaldırın. İşte karşınızda ilk mutasyon versiyonu ile William Birkin! Sağ kolundaki göze birkaç isabetli atış yaptığınızda çıldırtacaksınız, sonrasında “Flame Rounds”’u kullanın.

Çok dibine girmeden kapışın derim, sıkıştığınızda etrafa bakının mühimmat ve enerji bulacaksınız. Aşağıya düştüğünde araya sinematik girecek. Sherry ile yola devam edeceğiz. Karşınıza gelen merdivenlerden tırmanın, Sherry’i takip edip platformdan devam edin. Son olarak geldiğiniz kontrol panelindeki kolu aşağıya indirin. Sağdaki aradan girip yolu takip edin, sandığın olduğu yere geliyoruz. Alacağınız ya da bırakacağınız fazla mühimmat var ise ayarlamayı yapın. Sola dönüp devam edin ve merdivenlerden çıkın.

Araya yine sinematik girecek. Sinematikten sonra Sherry bize bağırıyor olacak, düz ilerleyin ve kepenklerin olduğu yere doğru devam edip sağdaki kart mekanizmasına önce bir göz atın, sonra envanter ekranından çıkın. Araya yine sinematik girecek, sonrasında sağınızı döndüğünüzde üzerinde yeşil ışık yanan iki kapı göreceksiniz.

Biri açık, diğeri kapalı olacak. Kapalı olandan giriş yapın. Hemen sağa dönün ve ilerleyip sola dönün, kapıdan girin. Yavaş hareketle ilerleyin, ya da Lickers‘ları öldürün. Seçim size kalmış. Devam edip yolun sonundaki kapıdan çıkın ve sola dönüp karşınıza gelen kapıdan girin. Burası morg. Şimdi burada yapmamız gereken durum şu, doğru olan sedyeyi çekip üzerindeki anahtarı almamız gerekecek. Ama bu sedye boş değil üzerinde zombi olacak.

Sağ ve sol tarafta iki bölüm var, buradaki sedyelerin bazıları boş, birkaç tanesinde mühimmat ve anahtar var. Girdikten sonra sola dönüp masanın üzerindeki “Autopsy Record No. 53477” yazısını okuyun, sol taraftaki kısımdan soldaki ikinci sedyeyi çekin. İsterseniz “Diamond Key” adlı anahtarı hemen geri buradan çıkabilir, isterseniz de zombileri öldürdükten sonra her sedyeyi kaldırıp ne varsa alıp çıkabilirsiniz. Seçimi size bırakıyorum. Geri dönüp Lickers‘ları öldürdüğümüz yerden geçin ve diğer kapıdan çıkın.

Sağa dönüp ilerlediğinizde bir Lickers saldıracak, envanterinizde bıçak varsa ya da muadili bir ekipman sallayıp uzaklaştırın. Sonrasında öldürün. Devam edip yolun sonundan sağa dönün ve soldaki ilk kapıdan girin. Sola dönüp atış alanındaki zombileri halledin, arkanızdaki masada duran “Equipment Disposal Notice” yazısını okuyun ve yanındaki sarı renkli olan kutu “Tin Storage Box”’u alıp, envanterinizde “Examine” edin.

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A - Lickers
Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A – Lickers

Gerekli aksiyon tuşu ile kutuyu açıp içinden “Car Key” i alın. Düz devam edip karşınızdaki yerden “A Message From Mr. Raccoon” yazısını okuyun, sola dönün ve sağdaki kapıyı “Diamond Key” ile açıp girin. Etraftaki ekipmanları toplayın ve masanın üzerindeki “Roll Film”’i alın.

Buradan çıkıp sağdaki kapıdan atış alanına gelin. Etrafa bakının, “Flame Rounds” olacak alın ve buradan geriye otoparka kadar dönün. Kapıdan otoparka çıktığınızda soldaki “Swat” kamyonunu biraz geçince solda kalan polis arabasına yaklaşın. Envanterinize girip “Car Key”’i “Examine” edip gerekli aksiyon tuşu ile düğmeye basın ve bu polis arabasının bagajını açıyor olacak. Sonrasında envanterinizden “Car Key”’i “Discard” edin. Arabanın bagajındaki “JMB Hp3” silahını alın.

Şimdi geri dönüp üzerinde yeşil ışık yanan ama kapısı açık olan yerden girin ve karşınızdaki duvarda duran “Police Station B1 Map”’i alın. Arkanızdaki kapıyı envanterinizdeki “Diamond Key” ile açıp girin. Karşınıza gelen kabin dolabını açın ve “Shoulder Stock (GM 79) ekipmanını “GM 79” silahı üzerinde “Combine” Edin.

Etraftaki silah tozunu alın ve arkanızdaki kontrol panelindeki kolu indirin. Asansörün geldiğine dair bir uyarı alacağız. Şimdi dışarı çıkıp soldaki asansöre binin. Asansörle çıktıktan sonra, düz devam edin ve yolun sonundan sola dönüp başkan “Iron”’ın ofisine girin. Masanın üzerindeki “Copy of Emails to Chief Irons” yazısını okuyun. Sonrasında ufak sehpa üzerindeki “Taxidermy Log” yazısını okuyun. Etrafta mermi tozu olacak ve “Submachine Gun Ammo” olacak alın. Kurdun durduğu yerden sağdaki kapıya giriş yapın ve yolu takip edin.

Girdikten sonra karşınızdaki rafta bulunan maskelerin olduğu yerde “Ink Ribbon” olacak alın, devam edip ayının arkasındaki aradan ilerleyin. Soldaki rafın önünde duran “Repair Shop Letter” yazısını okuyun. Sağa dönüp baykuş biblosunun önündeki resmi “Relief”’i alın ve envanterinizde “Examine” edin.

Gerekli aksiyon tuşunu kullanarak çerçevenin arkasındaki “Heart Key”’i envanterinize ekleyin. Geri döndüğünüzde karşınıza kilitli demir parmaklıklı kapı gelecek ve soldaki aradan asılı olan kartı görebileceğiz. Burada yapmamız gereken ise sağdaki elektrik paneli için iki adet diyot bulmak.

Bunun içinde bazı şeyleri halletmemiz gerekiyor.   Şimdi buradan geri dönüp tekrar başkanın ofisine kadar gelin. Düz ilerleyip sağdaki kapının üzerinde “Heart Key”’i kullanın. Kapıdan çıkın ve sağa dönüp ilerleyin, merdivenlerden inin. Sağa dönüp devam edin, isterseniz camdan giren zombiyi halledin. Sonrasında yine envanterimizdeki “Heart Key”’i kullanıp kapıyı açın ve girin.

Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A - Marvin
Resident Evil 2 Remake – Claire Senaryo A – Marvin

İlgili Yazılar

Resident Evil 2 Remake – Leon Senaryo B

GamerAdmin

Silent Hill 2 – Tam Çözüm

GamerAdmin

Broken Sword 2 – The Smoking Mirror: Remastered – Tam Çözüm

GamerAdmin

Yorum Yaz

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Devamını Oku